اگر به دنبال جایگزینی اصلی برای پارکت یا انواع دیگر کف ها هستید، کفپوش های سنگ طبیعی گزینه مناسبی هستند. به لطف مقاومت، دوام، تنوع و نفوذ ناپذیری سنگ، این انتخاب را با موفقیت انجام می دهند. هنگام طراحی یک خانه، کف به عنصر اصلی دکوراسیون تبدیل می شود، به همین دلیل مهم است که کفپوش های سنگ طبیعی را انتخاب کنید که با سبک شخصی شما سازگار باشد و در عین حال جلوه ای از زیبایی را به پیش نویس ارائه دهد. در ادامه ما به آن بیشتر می پردازیم.

۱- کفپوش سنگ طبیعی برای نمای داخلی

  • سنگ مرمر برای کفپوش

سنگ مرمر یکی از سخت ترین و مقاوم ترین سنگ های طبیعی است. این توانایی را دارد که در گذر زمان مقاومت کرده و سالم بماند. علاوه بر این سنگی است که به دلیل زیبایی و ظرافت شناخته شده است. به همین دلیل سنگ مرمر با ترکیب ویژگی های زیبایی شناختی و فنی آن، به عنوان انتخابی برای طراحان داخلی متخصص و معماران به عنوان کفپوش سنگ طبیعی تبدیل شده است. سنگ مرمر سنگ طبیعی برتر است، زیرا این یک مصالح ساختمانی است که در طول سالها برای ساخت آثار برجسته ای که امروزه می شناسیم مورد استفاده قرار گرفته است.

مناسب ترین سنگ برای کفپوش

  • تخته سنگ برای کفپوش

یکی از بزرگترین ویژگی های تخته سنگ این است که سنگ طبیعی بسیار متنوعی است که توانایی سازگاری با انواع سبک ها را دارد. تخته سنگ های طبیعی با تراکم و قوام مشخص می شوند، به این معنی که مقاوم بوده و در طول زمان دوام می آورند. رنگ مشکی آن تخته را به یک ماده زیبا تبدیل می کند اگرچه می توانید تن های دیگری مانند سفید، خاکستری، قرمز یا قهوه ای را پیدا کنید، که همچنین منحصر به فرد مورد نظر شما را برای پروژه شما فراهم می کند. تطبیق پذیری و زیبایی آن به همراه برخی ویژگی های فنی دیگر مانند ضد آب یا دوام، تخته سنگ را به ماده ای تبدیل می کند که می تواند برای مصارف داخلی و خارجی استفاده شود.

  • سنگ آهک برای کفپوش

سنگ آهک ماده ای است که به دلیل سبکی و سادگی خود برجسته می شود، به طور گسترده ای توسط طراحان داخلی و معماران استفاده می شود که به دنبال طراحی ساده اما اصلی در همان زمان هستند. با توجه به ترکیب این سنگ تنوع بسیار زیادی از رنگ های روشن مانند سفید، خاکستری و بژ وجود دارد که برای استفاده به عنوان کف سنگ طبیعی مناسب است. علاوه بر تنوع رنگ، تخلخل یکی دیگر از ویژگی های عالی این مواد است. خواص سنگ آهک اجازه استفاده از آن را در خاک های داخلی، بلکه در خاک های خارجی می دهد.

۲- کفپوش سنگ طبیعی برای نمای خارجی

  • کوارتزیت

یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در سال های اخیر کوارتزیت است. مقاومت بالا در برابر تغییرات دما، دوام و جذب آب، آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند. کوارتزیت معمولاً در طبیعت با رنگ های قهوه ای ظاهر می شود، اگرچه با درمان های مناسب این ماده همچنین می تواند در رنگ های سفید یا سیاه موجود باشد که برای کف سنگ طبیعی ایده آل است. این سنگ طبیعی به دلیل نتایج بی نظیرش اغلب توسط طراحان داخلی و معماران به عنوان مصالح ساختمانی برای مسیرها و پیاده روی استفاده می شود.

مناسب ترین سنگ برای کفپوش

  • تراورتن

این سنگ طبیعی نوعی سنگ مرمر است که مانند این سنگ برای ساخت موزه ها، کلیساها، کاخ ها، معابد و دیگر بناهای تاریخی استفاده شده است. مقاومت اصلی این ماده که به همراه زیبایی آن هر فضایی را به مکانی منحصر به فرد و منحصر به فرد تبدیل می کند. مقاومت و زیبایی خاص آن تنها ویژگی عالی تراورتن نیست. ویژگی های مورفولوژیکی عالی آن کار را بسیار آسان می کند که باعث می شود کف سنگ طبیعی کاملی باشد. سطح آن دارای بی نظمی هایی است که باعث می شود هر سنگ ظاهر منحصر به فردی داشته باشد.

اجرای سنگ کورین کفپوش

شکی نیست که انتخاب کفپوش های سنگ طبیعی مناسب ترین انتخاب است، نه تنها به دلیل قابلیت های فنی بلکه برای زیبایی هایی که به همراه دارد. شرکت فراز با افتخار، مجری سنگ کورین است که طیف گسترده ای از محصولات را می تواند با نیازها و ترجیحات مشتریان سازگار کند، بنابراین دریغ نکنید و دنیایی از سنگ های کورین را در وب سایت ما مشاهده و سفارش دهید. اجرای سنگ کورین مناسب سرویس بهداشتی، حمام، سنگ کابینت و سنگ جزیره و… است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *