سنگ کورین ال جی

سنگ کورین ال جی دارای کیفیت بالا و تنوع رنگ بی نظیر است، این امر باعث کاربردی تر شدن آنها شده است. این مدل سنگ شبیه به سنگ های طبیعی هستند با این تفاوت که روی سطح آنها دانه های ریز و درشت وجود دارد. در ساخت این نوع سنگ ها از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بالا استفاده شده است. سنگ کورین فراز عرضه کننده سنگ کورین ال جی در بازار است، این مجموعه توانسته است سنگ های کورین را به صورت کاملا تخصصی در بسیاری از سطوح استفاده کند و باعث ایجاد محصولات زیبایی شده است.

ویژگی های سنگ کورین ال جی

این مدل سنگ در برابر حرارت می توانند تغییر شکل دهند، در این صورت می توان آنها را به هر شکلی، فرم داد. این ویژگی، توجه بسیاری از معماران را به خود جلب کرده است. متریالی که در ساخت آنها استفاده شده است با متریال کاشی ها و ام دی اف و سایر سنگ ها در بازار، کاملا متفاوت است. سنگ کورین در برابر ضربه و ایجاد خط و خش مقاوم است. هنگام اتصال این نوع سنگ ها ممکن است محل درزهای آنها قابل شناسایی باشند، اما وجود امواجی که روی سطح این نوع سنگ ها وجود دارد باعث یکپارچه دیده شدن سطح آنها شده است. قطعات این نوع سنگ را به کمک چسب مخصوص کنار هم قرار می دهند و در مرحله آخر درزهای آن را سمباده می کشند. با این کار می توان ظاهری صاف و براق به سطح بخشید و دوام آنها را برای استفاده در دراز مدت بیشتر کرد.

کاربرد سنگ کورین ال جی

نصب سنگ کورین برای سطح هایی که نیاز به مقاومت بالایی داشته باشند، استفاده می شوند. این مدل سنگ دارای خاصیت ضد آب است از این جهت از آنها برای سرویس ها بهداشتی و در آشپزخانه ها استفاده می شوند. سنگ کورین ال جی همچنین دارای خاصیت ضد باکتری است به همین دلیل در مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها زیاد استفاده می شوند. از این مدل سنگ در رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و سایر موارد دیگر نیز استفاده می شوند. با توجه به تنوع بی نظیر رنگ های آن می توان در محیط های داخلی ساختمان متناسب با طرح دکوراسیون محیط، آنها را انتخاب کرد.

اصول نگهداری سنگ کورین ال جی

مواد غذایی را روی سطح سنگ نباید برش داد چون ممکن است باعث ایجاد خراش روی آنها شود. اجسام داغ را به صورت مستقیم روی آنها قرار ندهید، ایجاد حرارت بالا ممکن است باعث به وجود آمدن شکاف های ریز روی سطح سنگ شود. اگر لاک ناخن به صورت لکه روی آنها به وجود آید بهتر است بدون استفاده از استون، لکه ها را از بین ببرید. اگر لکه های فلزی بر روی سطح سنگ ایجاد شود باید به سرعت آنها را شستشو داده و از بین ببرید. در کل اگر آسیبی روی سطح آنها ایجاد شود جای نگرانی نیست، چون می توان به راحتی آنها را از بین برد یا قطعه ای را جایگزین آنها کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت فروش سنگ کورین در اصفهان با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

در ادامه انواع سمپل سنگ کورین ال جی را می توانید مشاهده کنید :

سری (Aster (galaxy