یک راه پله مرمر مطمئناً یک ورودی بزرگ در خانه یا محل کار شما ایجاد می کند.سنگ مرمر ذاتاً مجلل است و به مهمانان شما این احساس را می دهد که در آستانه ورود به یک قصر سلطنتی هستند.سنگ مرمر یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال روشن کردن راه پله های تیره خود هستند.این سنگ درخشان و جذاب با رگه های منحصر به فرد است که به هر فضایی جذابیت و ظرافت می بخشد.

مقیاس سختی Mohs برای تعیین میزان استحکام و دوام سنگ های طبیعی مختلف استفاده می شود.برای مثال، الماس با درجه 10 سخت ترین ماده است، در حالی که سنگ مرمر (یا کلسیت) با درجه 3 یا 4 است.بنابراین، آیا دلیلی وجود دارد که نخواهید از سنگ مرمر برای راه پله استفاده کنید؟در اینجا دلیل اینکه چرا سنگ مرمر بهترین برای استفاده در راه پله ها است و نحوه اطمینان از ماندگاری سنگ شما در مناطق پر رفت و آمد آورده شده است.

سنگ مرمر همه کاره است

جدا از جذابیت زیبایی شناختی، سنگ مرمر مانند سنگ کورین یک سنگ همه کاره است که می تواند تقریباً در همه جا در خانه، تجارت یا اداره استفاده شود.می توانید از سنگ مرمر برای پیشخوان آشپزخانه، کف، حمام، دور شومینه و البته راه پله استفاده کنید.اما، آیا عاقلانه است که از چنین سنگ با نگهداری بالا ، در مکان های پر رفت و آمد مانند راه پله استفاده کنیم؟

سنگ مرمر همه کاره است

متعهد باشید

طبیعی است که سنگ مرمر با گذشت زمان کهنه می شود و ظاهر آن تغییر می کند، اما می توانید با مراقبت خوب از سنگ خود، روند پیری را کاهش دهید.اگر از سنگ مرمر برای راه پله استفاده می کنید، باید متعهد به حفظ و نگهداری باشید.از آنجایی که سنگ مرمر متخلخل است، باید سریعاً هرگونه ریزش را تمیز کنید تا روی آن لکه ایجاد نشود.مایعات اسیدی را دور از سنگ مرمر نگه دارید تا از هرگونه حکاکی جلوگیری شود.آب بندی یا پرداخت سنگ مرمر پس از نصب نیز می تواند به محافظت از آن در برابر عناصر کمک کند.

مرمر بهترین سنگ برای راه پله

علاوه بر رنگ و رگه، تفاوت بسیار کمی از یک سنگ مرمر به سنگ بعدی مخصوصا در مورد دوام وجود دارد.اگر نگران حکاکی هستید، رنگ های تیره تری را انتخاب کنید.در حالی که این اسلب‌ها نسبت به نمونه های دیگر در برابر حکاکی مقاوم‌تر نخواهند بود، اما رنگ‌های تیره حکاکی ها را بهتر پنهان می‌کند.سنگ مرمر یک انتخاب عالی برای به نمایش گذاشتن بهترین ها در هر راه پله ای است.

برای تمیز کردن لکه های سنگ مرمر فقط باید از مواد پاک کننده مخصوص سنگ مرمر استفاده کرد، سپس باید محل را با آب تمیز کرد تا محصول خارج شود و در نهایت آن را با پارچه خشک کرد تا از نفوذ آب به سنگ جلوگیری شود، زیرا سنگ مرمر یک ماده بسیار متخلخل است.همچنین محصولات و ابزارهایی وجود دارند که به ما اجازه می‌دهند پله‌های مرمری را جلا دهیم تا درخشش اولیه آن‌ها را بازیابی کنیم.

انتخاب بهترین سنگ راه پله

راهنمای ویژه برای کفپوش راه پله مرمری

  • همیشه برای ایمنی بیشتر ، یک روکش یا کاشی های مرمری ضد لغزش را انتخاب کنید، چه پله های داخلی یا بیرونی.
  • شیب پله نیز عامل بزرگی برای افزایش نرخ تصادف است، بنابراین بهتر است با سازنده خود صحبت کنید.
  • کاشی مرمر به راحتی تمیز می شود ، اما برای حفظ کیفیت آن به فعالیت تمیز کردن منظم نیاز دارید.
  • کاشی های مرمر در طبیعت بادوام هستند، اما قیمت کاشی های مرمر در مقایسه با کاشی های دیگر بالاتر است.

امروزه با توجه به سنگ انتخابی، پله های مرمری رنگ های مختلفی دارند.علیرغم اینکه پله های مرمر سفید رایج ترین هستند،اما آنها رنگ های دیگری نیز دارند.

  • مرمر سفید – پله‌های مرمر سفید به دلیل نصب آن در بسیاری از ساختمان‌ها و خانه‌ها در طول تاریخ، به کلاسیک‌تر و سنتی بودن شناخته می‌شوند.
  • مرمر خاکستری – راه پله های مرمر خاکستری بهترین انتخاب برای پروژه های منحصر به فرد است.
  • مرمر سیاه – با وجود ظرافت و متانت پله های مرمر سیاه، این سبک از سنگ مرمر برای همه مناسب نیست.

سنگ مرمر بهترین برای استفاده در راه پله

قیمت پله های مرمری ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، با این حال، اگرچه قیمت نسبت به سایر مواد بالاتر است، اما همچنین کیفیت آن بالاتر است، زیرا اینها بسیار مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شرکت سنگ کورین فراز تماس بگیرید.متخصصان ما اطلاعات زیادی در زمینه انتخاب سنگ مناسب برای راه پله دارند ، ما همچنین نصاب سنگ کورین هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *