سنگ مرمر یک سنگ طبیعی زیبا و مجلل است که حس ظرافت و عظمت را در یک اتاق ایجاد می کند.قبل از انتخاب سنگ مرمر برای بازسازی منزل ، مزایا و معایب آن را بخوانید.

مزایای سنگ مرمر

  • ظاهر زیبای صفحات سنگ مرمر

صفحات تخته سنگ مرمر به اندازه کافی بادوام هستند و ظاهر عالی دارند.صفحات میز مرمر در رنگهای بسیار زیادی موجود است.شما می توانید با توجه به سلیقه خود کار را به پایان برسانید تا در خانه خود بیانی جسورانه داشته باشید.هاله زیبایی با سنگ مرمر واقعاً بی نظیر است.زیبایی و نقش رگه های مرمر ، آن را به یکی از ظریف ترین در بین انواع سنگ های طبیعی تبدیل کرده است.

  • سنگ مرمر یک ماده طبیعی است

سنگ مرمر 100درصد طبیعی است که در سراسر جهان در انواع مختلف یافت می شود.این سنگ دگرگونی چند میلیون ساله است که ناشی از دگرگونی سنگ آهک است.میزهای مرمر یک روش مدرن برای آوردن عنصری از طبیعت به فضای زندگی شما هستند.

  • سنگ مرمر منحصر به فرد است

این میزهای مرمر واقعاً منحصر به فرد هستند.هیچ دو تخته سنگ مرمر یکسان نیستند.تمام رگه ها و نقوش روی این سنگ طبیعی کاملاً ارگانیک هستند و در بسیاری از اشکال منحصر به فرد و متفاوت موجود هستند.سنگ مرمر سفید از تغییر شکل سنگ های آهکی و بدون ناخالصی ناشی می شود.با این حال ، سیاه و سفید رایج ترین رنگ برای میزهای سنگ مرمر است.

مزایای سنگ مرمر

  • این سنگ ماندگار است

صفحات سنگ مرمر با عشق و مراقبت ملایم می توانند بسیار طولانی دوام بیاورند.تمیز کردن سریع نشت و خشک شدن با میکرو فیبر برای به دست آوردن آخرین قطره باعث می شود صفحات سنگ مرمر شما طولانی مدت دوام بیاورند.

  • سنگ مرمر ارزش دارایی را افزایش می دهد

خانه ای که با سنگ مرمر و سنگ کورین اصفهان بازسازی شده است ارزش بیشتری دارد.صفحات سنگ مرمر به خوبی نگهداری شده ، ه فروش پذیری یک ملک کمک می کند.

  • سنگ مرمر مقاوم در برابر حرارت است

حتی در موج گرما ، می توانید به صفحات سنگ مرمر متکی باشید.این سنگ همچنین در برابر حرارت مقاوم است و آن را به گزینه ای مناسب برای میز آشپزخانه شما تبدیل می کند.با وجود توانایی مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، هرگز نمی خواهید یک قابلمه داغ روی آن قرار دهید.

معایب سنگ مرمر

معایب سنگ مرمر

  • این سنگ طبیعی سنگین است

تلاش برای نصب یک میز پیشخوان از سنگ مرمر به تنهایی می تواند به شما یا سنگ آسیب برساند.این سنگ طبیعی سنگین است ، بنابراین برای نصب به یک متخصص نیاز دارید و این هزینه بر است.

  • میزهای مرمر به راحتی لکه دار می شوند

سنگ مرمر در برابر عوامل رنگ آمیزی مانند شراب ، آب میوه و روغن که در اعماق سنگ نفوذ می کند آسیب پذیر است.همه غذاهای اسیدی مانند لیمو ، گوجه فرنگی و سرکه می توانند بر روی سطوح سنگ مرمر واکنش نشان داده و آنها را کسل کننده و خشن کنند.آب بندی مناسب می تواند به محافظت مرمر در برابر لکه ها کمک کند.

مزایا و معایب سنگ مرمر

  • سنگ مرمر می تواند ظریف باشد

از آنجا که سنگ مرمر یکی از نرم ترین سنگ های طبیعی است ، در برابر خط و خش ، ترک و خراش آسیب پذیر است.ریختن هر چیزی سنگین یا تیز روی میزهای مرمریت می تواند باعث آسیب یا شکستگی آن شود.

این مقاله توسط مجموعه سنگ کورین فراز – مجری سنگ کورین – ارائه شده است.اگر در مورد موضوع این مقاله ابهامات ، پیشنهادات و یا نظراتی دارید ، دریغ نکنید و همین الان آنها را با ما درمیان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *